Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 35 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom,... Czytaj więcej »

  • Musy Kubuś – Dobry skład to podstawa!

    Piątek, 13 września 2019

    Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa. A musy Kubusia są przygotowane właśnie specjalnie z myślą o najmłodszych. W nowej kampanii marka przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Czytaj więcej »

  • Tymbark. Do ostatniej kropli!

    Piątek, 13 września 2019

    W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end! Czytaj więcej »

  • Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność. Czytaj więcej »

  • To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych... Czytaj więcej »

  • Marka Tic Tac świętuje 50. urodziny

    Czwartek, 05 września 2019

    W tym roku marka Tic Tac kończy 50 lat i z tej okazji zrealizowana została unikalna urodzinowa kampania promocyjna. W niecodzienny sposób przypomina ona dekady, w których szczególną rolę odegrała ta niezwykła pastylka. Czasy się zmieniają a Tic Tac już od pięćdziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Czytaj więcej »

  • ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie... Czytaj więcej »

  • Z początkiem września br. wystartowała VII edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka znana nie tylko z ról w filmach i serialach, lecz także z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne. Tegoroczna edycja „Dziel się Uśmiechem” potrwa do marca 2020 roku i obejmie 100 tysięcy dzieci... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowa wspólna akcja Blacka i Żabki już od 28 sierpnia w TV. Czytaj więcej »

  • W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Czytaj więcej »

  • Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA należący do czołówki najlepiej sprzedających się produktów z portfolio producenta, trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na... Czytaj więcej »

  • Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br. Czytaj więcej »

  • 19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone. Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku. Czytaj więcej »

  • Amber Chmielowy i Amber Naturalny, czyli najwyższej jakości pils i niepasteryzowany lager - to dwa piwa promowane w najnowszej kampanii wizerunkowej Browaru Amber. Czytaj więcej »

  • Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”, która potrwa do połowy września. Z okazji nowego roku szkolnego, marka przygotowała szeroko zakrojone działania promocyjne. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową, a na Instagramie konkurs z nagrodami. Czytaj więcej »

  • Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole sport oraz ambasadorka serwisu... Czytaj więcej »

  • Od 19 sierpnia do 15 września potrwa kampania pod hasłem „Grześki & paczka Jazda do szkoły”. W czasie promocji, m.in wafelki Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Tyci w czekoladzie oraz batony Jeżyki będzie można kupić w atrakcyjnych cenach. Promocja będzie realizowana we wszystkich kanałach dystrybucji oraz szeroko wspierana w telewizji,... Czytaj więcej »

  • Czy jesteś gotowy, aby podążać własną drogą? „Follow your road” to międzynarodowa kampania marki Cono Sur dedykowana linii Bicicleta. Celem kampanii jest zachęcanie do poszukiwania własnej drogi życiowej przy zachowaniu postawy proekologicznej. Czytaj więcej »

  • Kampania sponsoringowa Kubusia Waterrr

    Czwartek, 25 lipca 2019

    W bogatej ofercie Kubusia dostępna jest szeroka gama produktów dostosowanych do potrzeb najmłodszych. Wśród nich znajduje się także woda źródlana Kubuś Waterrr, którą marka prezentuje w kampanii sponsoringowej. Czytaj więcej »

  • Kampania VOD oraz YouTube

    Piątek, 19 lipca 2019

    W czwartek (18.07.2019) ruszyła kolejna, dwuczęściowa kampania Ustronianki. Po majowo-czerwcowych działaniach, które obejmowały kampanię w prasie kobiecej (w tytułach: Świat Kobiety, Naj, Olivia, Tina) oraz szeroko zakrojoną kampanię radiową obejmującą sponsoring faktów sportowych w RMF FM oraz RMF MAXX czas na działania on-line. Czytaj więcej »

  • Popularny program "Okrasa łamie przepisy" w TVP1, będzie wspierany kampanią telewizyjną Bonduelle Porcja na raz na Twoją sałatkę, bo właśnie trwa sezon na warzywne sałatki idealne w domu i w plenerze. Czytaj więcej »

  • Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4. Czytaj więcej »

  • Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata. Czytaj więcej »

  • Zrzeszenie Producentów Papryki RP kolejny raz rozpoczyna w Polsce kampanię promującą warzywa z południa Mazowsza. W tym roku, obok papryki, pojawiły się również cukinia i bakłażan. Celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów świadomości na temat produkowanych w Polsce warzyw – głównie różnych smaków i kolorów papryki, cukinii i bakłażana i ich wielu walorów... Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Salatino w moim tempie” rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych Salatino, należących do polskiej marki Graal. Promuje ona innowacyjną linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Działaniom promocyjnym w sklepach towarzyszy silna kampania w głównych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie. Czytaj więcej »

  • Do wyboru mamy wiele wariantów smakowych - począwszy od klasycznej Lipton Ice Tea Green, przez Lipton Ice Tea Green Lime & Mint, aż do Lipton Ice Tea Green Matcha Ginger Lemongrass i Lipton Ice Tea Green Matcha Yuzu Lime. Napoje dostępne są zarówno w puszkach, jak i w butelkach od 0,5l do 2l. W tym roku marka zdecydowała się także na wprowadzenie nowych opakowań Lipton Ice Tea Green.... Czytaj więcej »

  • Zalety znakowania produktów wolnych od GMO

    Poniedziałek, 01 lipca 2019

    Coraz więcej konsumentów robiąc zakupy zwraca uwagę na jakość żywności, która ma trafić do koszyka i na nasze stoły. Nasze społeczeństwo, staje się coraz bardziej świadome tego, że jedzenie warunkuje zdrowie i życie człowieka. Dlatego też tak istotna jest możliwość wyboru pomiędzy produktami genetycznie modyfikowanymi, a naturalnymi, które powinny być dobrze oznakowane. Czytaj więcej »

  • Kampania marki Prymat… i chcesz więcej

    Poniedziałek, 01 lipca 2019

    Marka Prymat rusza z zupełnie nową kampanią pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” - więcej smaku i więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji. Bo z przyprawami Prymat każda chwila nabiera smaku! Czytaj więcej »

  • Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Kampanii towarzyszą... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51